Załatw sprawę - ePUAP

Elektroniczna skrzynka podawcza

 
Chcesz załatwić nietypową sprawę przez Internet? Złożyć podanie, wniosek, skargę czy zgłoszenie? Wypełnij formularz pisma ogólnego i wyślij go do nas.

 

Co musisz zrobić

  1. Przygotuj potrzebne dane: dane do logowania poprzez login.gov.pl, załączniki w wersji elektronicznej – jeśli będą potrzebne.
  2. Wejdź na link: https://www.gov.pl/web/gov/wyslij-pismo-ogolne
  3. Kliknij przycisk Wyślij pismo ogólne
  4. Wybierz urząd lub instytucję, do których chcesz wysłać pismo: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
  5. Wypełnij formularz.
  6. Dodaj potrzebne załączniki, jeśli masz je w wersji elektronicznej.
  7. Kliknij Dalej, a potem Wyślij bez podpisu lub Podpisz i wyślij.
  8. Wyświetli się komunikat, że pismo zostało wysłane. Dostaniesz urzędowe poświadczenie przedłożenia (UPP).
  9. Czekaj na odpowiedź. Czas oczekiwania na odpowiedź zależy od rodzaju twojej sprawy lub od stopnia jej skomplikowania.
Jeśli wyślesz pismo bez podpisu, nie załatwisz spraw, które wymagają podpisu.
 
Podstawa prawna

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 180).