POLITYKA JAKOŚCI
Najważniejszym celem działalności Spółki jest świadczenie usług najwyższej jakości, spełniających wymagania i oczekiwania klientów w zakresie: produkcji i dostarczania wody, odbioru i oczyszczania ścieków, badań laboratoryjnych wody i ścieków, produkcji i dostarczania ciepła, miejskiej komunikacji samochodowej, utrzymania dróg miejskich, obsługi technicznej i serwisowania pojazdów samochodowych, oczyszczania miasta oraz segregacji surowców wtórnych, z jednoczesnym minimalizowaniem zubażania środowiska naturalnego i zapobieganiem negatywnego oddziaływania na nie, a tam gdzie jest to możliwe zwiększaniem pozytywnego wpływu na środowisko.
Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. umacnia swoją opinię solidnej firmy, która dążąc do osiągnięcia zysków uwzględnia również interesy swoich klientów, partnerów, pracowników i społeczeństwa.
Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. zobowiązuje się do ochrony środowiska zarówno lokalnego, jak i globalnego oraz uznaje znaczenie zagadnień środowiskowych w codziennym podejmowaniu decyzji oraz działań gospodarczych.
Głównymi kierunkami realizacji naszej Polityki ZSZ oraz celów dotyczących jakości i środowiska są:
- Rozwój organizacyjny Spółki poprzez modernizację obiektów, rozbudowę infrastruktury technicznej, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych, co przyczynia się do ciągłej poprawy jakości wyrobów i usług oraz ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko i zapobiegania zanieczyszczeniom.
- Działanie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, przepisami prawa środowiskowego
i wymaganiami innymi oraz spełnianie zobowiązań dotyczących zgodności. - Doskonalenie procesów produkcyjnych i usługowych w celu spełnienia wymagań, potrzeb i oczekiwań klientów. Działalność ta jest ściśle powiązana z określeniem i monitorowaniem celów szczegółowych w Sanockim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Wyznacznikiem są tutaj stałe eliminowanie zagrożeń dla środowiska naturalnego oraz zasady zrównoważonego rozwoju. - Zwiększanie kompetencji pracowników oraz podnoszenie ich świadomości ekologicznej poprzez systematyczne szkolenia w zakresie metod zarządzania jakością, zarządzania środowiskowego oraz szkolenia branżowego i specjalistycznego.
Kierownictwo Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. zapewnia, że Polityka Jakości jest zrozumiała, wdrożona i utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji oraz jest publicznie dostępna dla zainteresowanych stron.
Prezes Zarządu
Krzysztof Jarosz
Sanok, 8.01.2021r.